5 Şubat 2016 Cuma

Tangamı ağzıma soktu hikaye oku

1)   Bu siteden okuyup cesarete gelmiş kızlardan hikayelerini dinlemek ayrı bi keyif. Sex hayatında başarılar genç bayan.
 o gece kocamla sevişemedik ocamın penisi bir türlü kalkmıyordu ve ben hep 3 atdan beri fantezi ile yasıyordum o gece yattıgımda kocamın arkadasını rüyamda gördüm beraber oturup çay içiyorduk ailecek bir ara mutfaga geldi su istedi bende kendisine verirken ayagım kaydı tam düsecektim beni belimden tuttu 

ben bir an heyecanlandım ve dudaklarını karsımda buldum büyük bir azgınlıkla dudaklarına yasıptım oda benim kalçalarımdan kavraryarak kendine çekti ve elleriyle bütün vucudumu elledi ben büyük bir hızla gömlegin düğmelerini açtım ve çıplak gögsünü öpmeye basladım oda boş durmamıstı.beni iyice soymuştu bu arada kocam bizi merak edip yanımıza geldi ve gördkleri karsısında cok sasırdı 

ama ses cıkarmadan oradan uzaklastı tangamı kendine dogru çekerek artık iyice yanmiış olan vayinama baskı uyguluyordu. dayanamıyor artık dedim büyük bir iştahla memeleri yaladı ve beni mutfak tezgahın üstüne oturtarak bir anda içime girdi artık delirmiştim daha hızlı diye yalvardım ona öyle hızlı vuruyordu ki acıdan.... 



3 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin
    Sil

    YanıtlaSil
  2. Merhaba bebeğim rüya nız harika sevişmek sexy yapmak istiyorsanız kuralsiz tabusuz yasak siz sınırsız sevismek sexy yapmak sikismek sikmek sikmek istiyorum bebeğim ara tanışalım sıfır beş sıfır yedi sıfır dört iki sekiz yedi üç iki ararmısınız bebeğim

    YanıtlaSil

  3. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil